BÖLGE ECZACI ODASI
TSK ile sözleşmesi bulunan eczanelerin TSK Provizyon Sistemine reçete girişlerinde sıkıntı yaşadıkları bildirilmiş olup, eczacıların sunduğu sağlık hizmetinin aksamasına ve hastaların mağdur olmalarına sebep olan bu durumun çözümü istenmiştir. Konu hakkında T.C. Genelkurmay Başkanlığı tarafından Birliğimize gönderilen 14.11.2007 tarih ve 9306091 sayılı cevabi yazıda, TSK-Sağlık Provizyon ve Tahakkuk Sistemi’nin 7 gün/24 saat esasına göre, Türkiye genelinde anlaşmalı sivil eczanelere, optik firmalarına ve tıbbi malzeme firmalarına kesintisiz olarak hizmet verdiği belirtilerek; zaman zaman ortaya çıkabilen teknik sorunlar karşısında anında müdahale edilerek sistemin sürekliliğinin sağlandığı fakat eczanelerin TSK Provizyon Sistemi ile ilgili teknik ve idari problemlerle karşılaştıklarında, Çağrı Merkezi (312-412 00 00) ile koordinasyon kurmalarının, problemin ve aksaklığın kaynağının tespitinde ve giderilmesinde katkı sağlayacağı bildirilmiş olup, söz konusu yazı ekte sunulmuştur. Bilgilerinizi ve konunun üyelerinize duyurulmasını rica ederim. Saygılarımla, Ecz.Alaaddin IŞIK Eki:1
| |
Ek Dosya İçin Tıklayınız.. |