Sosyal Güvenlik Kurumu ile imzalanan ve 01.02.2012 tarihinde yürürlüğe giren Protokolün 3.7 Maddesi ve Protokol eki EK-4 ile reçete tevzi sistemi girişlerini tüm üyelerimizin FarmaInbox programı üzerinden 02 Nisan 2012 Pazartesi tarihi itibari ile gerçekleştirmeleri gerekmektedir.
Üyelerimizin sistemin kurulumunda ve tevzi sistemini kullanırken zorluk yaşamaması için aşağıda belirtilen bağlantılı adreslerden FarmInbox programının kurulumunu anlatan Kurulum Kılavuzuna ve Reçete Tevzi Sisteminin nasıl kullanılacağına ilişkin anlatımlı yardım dosyasına ulaşabilirsiniz.
FarmaInbox kurulumları için 444 3 329 Çağrı merkezinden destek alabilirsiniz.
Reçete Tevzi sistemi ile ilgili desteği 0(312) 409 81 43 ve [email protected] e-posta adresinden alabilirsiniz.
FarmaInbox programı üzerinden Reçete Tevzi Sistemi kullanım dosyası için tıklayız