MEDULA PROVİZYON SİSTEMİNİN ÇALIŞMAMASI HAKKINDA

 

Medula Provizyon Sisteminin çalışmaması ile ilgili Birliğimiz yetkilileri Genel Sağlık Sigortası Genel Müdürü Namık KAYA ve Hizmet Sunumu Genel Müdürü Adem ONAR ile görüşme yapmıştır. 

Yapılan görüşmelerde, Medula Provizyon Sistemindeki arızanın, Türk Telekom hatlarında ve Mali Otomasyon Sistemi Projesi (MOSİP) tarafında meydana gelen sorundan kaynaklandığı belirtilmiş,

Türk Telekom sorununun dün çözüldüğü, MOSİP sistemindeki sorunun ise çözümlenmeye çalışıldığı bildirilmiş olup, gün içerisinde sistemlerin çalışmaya başlayacağı bilgisi alınmıştır.  

Birliğimiz, sorunun çözümü konusunda Sosyal Güvenlik Kurumu yetkilileri ile sürekli görüşmeler yapmaktadır.

Öte yandan muayene ücretlerinin dün ve bugün girilen reçetelere uygulanmaması ve ötelenmesi konusundaki talebimiz Kurum yetkililerine iletilmiştir. 

Sistem ile ilgili gelişmeler Birliğimiz tarafından duyurulacaktır.


Tüm meslektaşlarımızın bilgisine sunarız.

TÜRK ECZACILARI BİRLİĞİ 
MERKEZ HEYETİ

 

Makale Tarihi: 26.07.2012
Görüntülenme: 1362